Bejelentkezés

Gyakran ismételt kérdések

Gyakran ismételt kérdések

 

Hogyan tudok regisztrálni az oldalra?

 

  • A regisztrációt a jobb felső sarokban tudja elindíteni. A regisztrációhoz meg kell adja nevét, felhasználói azonosítóját (mely Ön által választott betű és számkombináció is lehet), vezetéknév, keresztnév, telefonszám, irányítószám, város, utca, házszám, működő, valós e-mail címét, jelszavát.

 

Hogyan tudok bejelentkezni az oldalra?

 

Az oldal jobb felső sarkában található bejelentkezés mezőket kitöltve tud bejelentkezni az előzőleg regisztrációjakor megadott felhasználónevével és jelszavával.

 

Elfelejtettem a felhasználónevemet, jelszavamat? Mi a teendőm?

 

A jobb felső sarokban található Belépés gombra kattintva feljövő ablakban tud új jelszót vagy felhasználói fiókjára emlékeztetőt kérni.

 

Milyen módon tudok a megrendelésemmel kapcsolatban érdeklődni?

 

Megrendelésével kapcsolatban e-mailben tud érdeklődni az info@tuticuccok.hu e-mail címünkön, kérjük, hogy ilyen esetben hivatkozzon a megrendelésére (termék neve, megrendelés időpontja, egyéb a beazonosítást megkönnyítő adat). Kérjük, hogy telefonon ne érdeklődjön, mert a beazonosításhoz és tájékoztatáshoz időre van munkatársainknak szüksége, nem emlékeznek minden megrendelésre fejből.

 

 

Hogyan tudom beváltani a kuponomat?

 

Kupon vásárlás esetén: sikeres tranzakció esetén egy visszaigazoló e-mailt kap a kuponos cégtől, amely tartalmazza a kupon kódot.

 

A kupont nem szükséges kinyomtatni. A kupon kizárólag a www.tuticuccok.hu weboldalon váltható be:
A kuponbeváltás menüpont alatt, jobb felső sarok, vagy a termékoldalakon található gombok megnyomásával tudja beváltani korábban megvásárolt kuponját. Írja be a kuponszolgáltatótól kapott kuponkódot, illetve az összes adatot, majd nyomjon a Küld gombra. A gomb megnyomásával rendszerünk feldob egy űrlapot, melyet kérünk a megrendelése sikeres teljesítéséhez töltsön ki.  A megrendelés véglegesítéséhez az oldalon regisztrálnia kell magát. Amennyiben nem regisztrálja magát, a kupont nem tudja beváltani.

 

 

Hogyan tudom a terméket megvásárolni?

 

A rendelés menete, e-mailben történő megrendelés esetén
Válassza ki a kívánt terméket weboldalunkon.
Nyomjon a termékoldalakon található "Megrendelem" gombra vagy küldjön egy e-mailt az info@tuticuccok.hu e-mail címre.
Az e-mail tárgyába írja bele a vezetéknevét, keresztnevét és weboldalon található termék nevét, a megrendelni kívánt mennyiséget, telefonszámát, e-mail címét, a kívánt szállítási módot, szállítási nevet, címet, egyéb adatot (pl színválasztás, méret) .
Ha a termékoldalon található megrendelem gombra nyom, akkor töltse ki a megnyíló regisztrációs űrlapot a megrendeléséhez.

 

 

 

Miért kapok hibaüzenetet a kuponkód beváltásakor?

 

Lehet, hogy elgépelted vagy még nem kezdődött el a kuponbeváltás időszaka, amely az aktuális akció lezárultát követően indul el.

Amennyiben ekkor sem tudod beváltani, kérünk, jelezd nekünk e-mailben.

 

Meddig tudom beváltani a kuponkódomat?

 

A kuponkódot általában egy hónapig tudod beváltani. De minden esetben a kuponos oldalon szerepel a konkrét beváltás időtartama.

 

Át lehet venni személyesen is a megrendelt terméket?

 

Személyes átvételre nincs lehetőség.

 

 

Nem tetszik a termék, szeretném visszakérni az árát. Mi a teendőm?

 

 A termék kézhezvételétől számított 15 munkanapon belül meggondolhatod magad. Elállás esetén a megrendelt árut sértetlen állapotban, az eredeti csomagolásban, a számlával, vagy annak másolatával együtt juttasd vissza hozzánk. A sértetlen termék visszaküldésének költsége téged terhel, pénzvisszatérítés a szállítási költségre nem érvényes!

 

Több terméket is rendeltem, mennyi lesz így a szállítási díjam?


Abban az esetben, ha több terméket rendelsz tőlünk egy időben és egy címre kéred a kiszállítást, a szállítási díjat csak egyszer kell kifizetned. 

 

Több kupont is vásároltam. Beválthatom egyszerre?

Igen! Kérünk, váltsd be az összes kuponkódot, mert csak így tudjuk elküldeni az összes általad vásárolt terméket. A beváltáskor lehetőséged van egyszerre beváltani az összeset. Amennyiben nem kaptad meg az összes megvásárolt kupont e-mailben, kérünk, fordulj az oldalhoz, akitől a kuponod vetted.

 

Hogyan és mennyi időn belül kapom meg a terméket és mennyibe kerül a szállítás?

 

A megrendelt termékeket, árucikkeket a Magyar Posta által juttatjuk el a kuponok sikeres beváltásától, illetve nem kuponnal történő megrendeléstől számított általában 5-30 munkanapon belül a kupon beváltásakor, megrendeléskor a Vevő által megjelölt átvételi helyszínre. Előfordulhat ettől hosszabb szállítási idő is, ezt kérjük a megrendelés leadása előtt kalkuláld bele.


Vannak olyan termékek amelyeknek csupán néhány nap a szállítási határideje, ez attól függ, hogy van e készleten, erről tud érdeklődni a megrendelés leadása előtt is e-mailben.

 

Megrendelés előre utalással:
Magyarországon a megrendelt termékeket  a Magyar Posta szállítja ki, ennek köszönhetően a postás munkaidőben érkezik a megszokott módon a megadott címre. Minden terméket kizárólag ajánlott csomagban adunk fel.

 

Bruttó 20,000 Ft feletti megrendelés esetén a kiszállítás díjtalan (kizárólag egy csomagban feladott termékekre érvényes, az összeg nem tartalmazza a szállítási költséget, az áru értéke kell, hogy 20 000Ft-ot meghaladja)!  A  megrendelés leadása után e-mailben megírjuk az utaláshoz szükséges adatokat, ami alapján a megrendelés teljes értékét előre fizetéssel kell kiegyenlíteni a postai költséggel együtt.

A megrendelt termékeket minden esetben ajánlva adjuk fel, ami által a küldemény sorsa utólag is jól nyomon követhető.

 

 

Mi tekinthető megrendelésnek?

 

Megrendelésnek kizárólag azokat a vásárlásokat tekintjük, amelyek vételára a szállítási költséggel együtt számlánkra beérkezett!


A rendeléskor regisztráció szükséges. A regisztrációhoz az alábbi adatok szükségesek: nevét, felhasználói azonosítóját (mely Ön által választott betű és számkombináció is lehet), vezetéknév, keresztnév, telefonszám, irányítószám, város, utca, házszám, működő, valós e-mail címét, jelszavát a későbbi kapcsolattartáshoz. Az adatlapban megadott adatokkal a befutott megrendelést ellenőrzés céljából visszaigazoló mailben egyeztetjük. A visszaigazoló mail tartalmazza a számlaszámot is a fizetéshez, amely a megrendelés befogadásához elengedhetetlen. A postai költséget előre kell minden esetben fizetni, utánvételes kiküldés jelenleg még nem elérhető. Ha esetleg nem kapott visszaigazoló e-mailt 24-48 órán belül, akkor ellenőrizze a spam szűrőjét, ha ott sincs, akkor írjon egy e-mailt, vagy hívjon bennünket! A megrendeléseket a beérkezést követően 24-48 órán belül feldolgozzuk. Üzemeltető a megrendelt termékeket, árucikkeket a Magyar Posta által juttatja el a kuponok sikeres beváltásától, illetve nem kuponnal történő megrendeléstől számított általában 30 munkanapon belül a kupon beváltásakor, megrendeléskor a Vevő által megjelölt átvételi helyszínre. Előfordulhat ettől hosszabb szállítási idő is, ezt kérjük a megrendelés leadása előtt kalkulálja bele. Személyesen a termékek egyelőre nem vehetők át.
 

 

Hová kell utaljam a termék árát és a szállítási költséget?

Friendshop Market Kft. 

12011526-01427511-00100004 (Raiffeisen Bank)

 

 

Hírlevél feliratkozás

Kövess minket!